If u gonna be dumb, u gotta be tough!

When u get knocked down u gotta get right back up!!

 

Åh jävla skit dag, jävla skitliv!!

 

Jag blir så trött att ALLT ska handla om pengar hela tiden!! Glömt att det finns saker som heter skattekort i Norge & betalat 50 % skatt, tack för att ni har sagt till mig!!! Inget heltidsjobb får jag, men jag ska fan inte ge upp!! Ingen har jag som håller mig varm om kvällarna, tur att det finns element. Jag hatar att karma sparkar mig i magen när jag inte vet varför!! När jag är på rätt köl så går det mesta åt helvete!

 

Tack för alla oväntade utgifter, tack för att man undanhåller saker för mig. Tack tack!!!!

Nej du Emelie, dags att bli vuxen, sträck på dig, skaka av dig skiten från axlarna (poff) & ryck upp dig!

 

jag kan jag vill & jag kommer att lyckas, men jag behöver hjälp på vägen, mer än jag trodde, så sluta stampa på mig. Hjälp mig istället att lyftas högt upp i skyarna, vem vet jag kanske inte släpper taget....

 

Peace


Kommentarer
Postat av: mamma

klart att du kan o vill o ska lyckas med detta du om någon är värd att få det bra nån gång, vänta bara gumman så ska du se att det vänder till det bättre, jag älskar dej puss o kram från mamma

2010-02-01 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0