Istid 4

Fy tusan vad det är kallt här i Norge!!
-17 just nu...

Är ute på sandøya just nu och det är is på havet. Så mkt is att pappa har fått kapitulera med båten, så nu blir det rutebåten som gäller, bland de enda båtarna som kan klara isen..
Härifrån är det 3 mil sjövägen till Danmark, så snart kan man väl gå ända dit & smuggla öl hehe..

Så idag har jag vart ute & rultat i overall haha...
Fryser lite extra mycket nu när jag slutat med kolhydraterna så jag går & hackar tänder & kissar för jämnan tycker jag haha...

Kollade på en underbar film innan. Revolutinary Rood. Kate Winslet briljerar i denna film & jag känner igen mig i så mkt av hennes tankar & känslor. Ett mycket bra & välspelat drama som jag rekommenderar er att se!

Kommer att bli ett par lugna helger nu innan Sverige, var sjuk en del i December så fick inte så bra lön denna gången :( Så får försöka snåla o spara så att jag har råd att åka till Sverige.... Men då tusan blir det party som bara vi girls from hell kan åstadkomma ;)

Snart middag med pappa, may & Linn :D


Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

fikan är inbokad gums. Te eller kaffe utan kaka för oss då;). Du kommer ha tappat minst 2-3 kg imorgon, så grattis i förhand stumpan och fortsatt lycka till. Ses i K-town, kramar fia

2010-01-10 @ 21:25:20
Postat av: Anonym

fikan är inbokad gums. Te eller kaffe utan kaka för oss då;). Du kommer ha tappat minst 2-3 kg imorgon, så grattis i förhand stumpan och fortsatt lycka till. Ses i K-town, kramar fia

2010-01-10 @ 21:26:02
Postat av: Anonym

upps

2010-01-10 @ 21:26:58
Postat av: Mamsen

Det är kallt här med kanske inte riktigt lika illa men fryser gör vi längtar efter dej puss&kram från mamsen

2010-01-11 @ 09:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0