Tisdag...

Hola!

 

Idag är jag ledig från jobbet & jag tar det bara lugnt, jag är så fruktansvärt trött... Man kan tydligen bli det av denna dieten... Har inte råd med alla vitaminer heller, så säkert det som spelar en stor roll...

Gick på vågen igår men stod still :/ Konstigt när man känner sig smalare för en gång skull! Men kan ju bero på att jag var ute i Lördags...

Var hemma hos Mona med Anne-Lill, Anne & Netta.. Det var trevligt, men det märks att man har olika intressen & är helt olik sin styv-syster & hennes vänner... Sen var vi ute på sjöpuben. Fuller blev jag, inte så konstigt haha. Och jag ska alltid prata med alla när jag e fuller,stod & tjöta inne på toan med massa tjejer hur länge som helst & snacka filosofi med ngn random dude, jaja jag hade i vart fall kul :D

 

Ganska trött på telenor för tillfället. Jag betalde in en räkning till dom för ganska längesen nu, men de hittar inte vilken faktura det gäller & har stängt av min mobil, går inte ens att ringa till den! Jag menar varför ska jag straffas för deras slarv?? Hoppas den sätts igång snart igen, för jag känner mig helt handikappad utan den! Så ni som försökt ringa el skicka sms & undrar varför jag inte svarat, ni vet nu svaret, så är det ngt viktigt som händer så finns jag på msn/hotmail/facebook =)

1 vecka kvar tills jag kommer ner & hälsar på =)


Nehe om jag ska ta tag i disken & fortsätta kolla på stjärnorna på slottet... Björn Ranelid <3




Ta hand om varandra!!!

Peace

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0