Död åt bilalarm

Uhhh ...

vaknade upp tidigt idag bakis & jävlig av att ett bilalarm stod & tjöt & tjöt & tjöt i säkert 3 timmar. Vems fucking bil är det?!?

Hade förfest här igår med Anne-Lill, Mona,Anne, Rebecca, Petter, Mona & hennes karl. Fyller ringer Johanna & Pierre & får mig en update om festivalen, verkade galet hehe Riktigt trevlig förfest, sen bar det av till byn & Lipz, där jag dansade & träffade på jobbarkompisar, alltid lika kul =)

Kommer hem efter kl 3, är inte trött så jag ringer Tobbe... Vi snackar i 2(!!) timmar om allt mellan himmel & jord, så underbart att prata med dig baby, jag saknar dig så!!

Nu sitter jag & har piggnat till & väntar på att Anne-Lill ska komma hit så vi kan göra donkan. Sen bär det av till rebecca & petter för hundpassning av Tyson & Dios :)

I morgon kommer mamma.
Wieeeeeeeeeeeee!!!

Ta hand om varandra!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0