Fullspäckat

Nyss hemkommen från en heldag!!

Jobbat 07.30-15.30. Efter jobbet ringer Rebecca & kommer & hämtar upp mig, vidare till Mona..
På väg till affären hittar vi en löshund, en schäfer blandning som heter Leo, med telefon nummer utan abbonent. Tar hem hunden till Mona & ringer polisen. Det visar sig att vi får vara hundvakt till kl 20.30. Men det gjorde inget för det var världens goaste hund, så snäll, glad & leken, men väldigt väldigt smal :( Hoppas det gick bra för godingen!!

Efter vi har lämnat över hunden drar vi vidare till Grimstad där affärerna har nattöppet. Fika & shopping. Blev en ny klänning (igen) ett skärp & nya öronhängen, a girl gotta do what a girl gotta do....

Nu är klockan  23.00 & jag är nyss hemkommen. Trött som en gnu..
Nu blir det avkoppling med so u think u can dance innan sängen..

I morgon är det jag som har party, ta med egna stolar så kör vi all in ;)


3 dagar kvar tills mammsen anländer norsk mark. längtar som fan!!

Karlshamns vänner: Ha en förbannat gottig Östersjöfestival!! Lite melankolisk över att det är första året som jag missar den, men men... Tinas blogg håller mig uppdaterad, tack för det gumman ;)



Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0