I don´t like this!

Idag är jag ledig....

Men jag orkar inget göra... Jag borde städa, jag borde putsa fönstrena, jag borde tvätta,,, finns så många måsten, men jag VILL inte...
Jag tror jag är inne i en mental svacka just nu, jag har inte lust till något, pallar inte, inte ens vara social, bara ligga hemma & glo....
Jag behöver någon att kunna gråta & skrika ut hos, men jag har ingen, ingen alls här uppe, that sucks!! Så jag stänger allt inom mig, tror det blir bättre... tills jag blir likgiltig och det är för mig det värsta man kan vara ...LIKGILTIG!



Tur att jag har jobbet, annars hade jag väl blivit totalt fucked up i huvudet.

Jag saknar ER, jag behöver ER, Jag Älskar ER!!

Ta hand om varandra


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0