Mamma <3

Vilka underbara dagar jag har haft!!

Hämtade upp mamma
i Kristianssand i Måndags... Kramkalas deluxe :D
Åkte vidare till Arendal & åt kinamat. Vidare hem till mitt för avkoppling & film.
Tisdagen jobbade jag dagen... Kom hem till en syn av middag på bordet & putsade fönster. Hur underbart som helst =)
Sen begav vi oss ner på byn. Drack öl & kollade på folk & på alla fina båtar i pollen...
Ulf Lundell spelade på torget så vi gick & lyssnade på ett par låtar med honom. The gubbe is still going strong, oh yeah!
Sen lullade vi hem, glada & tillfreds med kvällen,,, tänkte skrämma upp mammsen & satte på Paranormal activity, hon blev inte ens rädd!! medans jag låg brevid & gnydde "usch vad äckligt, usch vad äckligt" Den kvinnan har inget vett att vara rädd hehe.

Onsdagen kom & jag var ledig. Vi sov ut & begav oss sen ner på stan & tog en lång fika, shoppade & tog en runda inom det vackra biblioteket som ligger här... Sen gick vi hem & lagade middag.
På kvällen gick vi på bio & såg Inception. En helt ok film enligt mig, inspirerande & smart, men specialeffekterna döljde en del... MEN helt klart värt att se!
Igår lämnade jag av mamma på bussen innan jobbet. Trist att säga hejdå, har vart så underbart att få ha mamma nära ett par dagar. Det var riktigt behövligt! Men vi ses i september igen älskade du!! <3<3

Idag har jobbet varit ett helvete! Kylanläggningen havererade kl 11!! Var bara att tömma heeela charken, allt kött , mejeriprodukter osv. Stress,stress & ryggen värker till 1000!!
Så nu blir det film & pastasallad & avkoppling i soffan ;)

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack älskade ungen min för att jag ha fått va hos dej några dagar och bara umgås med dej, vi hinner ju inte umgås så mycket när du är här, det är många som drar i dej, du ha ju så många du ska hinna med, vilket underbart ställe du bor på, jag älskade Arendal havet båtarna, ja allt, vi ses snart igen, ha det.. som de säjer i Norge :)

2010-07-30 @ 18:08:51
Postat av: mamsen

Tack för några underbara dagar med dej mitt hjärta tyckte det va mysigt att få rå om dej några dagar, ett underbart ställe du bor på jag älskade Arendal ses snart älska dej puss

2010-07-31 @ 14:34:08
Postat av: emelie

Tacj själv det var underbart att ha dig här, vi ses i september nån gång!! Ha de på bade din gamle sjokolade hehe love you

2010-08-01 @ 23:14:54
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0