Nycklar!!

Jaha då har jag gjort det IGEN!!!

Kommer till min ytterdörr efter att ha jobbat kvällen & tänker på hur skönt det ska bli med en dusch... Ta upp nyckelknippan,,, men lägenhetsnyckeln är inte där. PANIK!!
2 minuter tills Meny stänger. ringer Jarl-Ove som är på väg ut ur butiken. Hjälp, min nyckel är kvar på jobbet!
Efter mycket om & men så hittar han en extra nyckel till mitt skåp & hittar min nyckel.
Sätter sig på motor cykeln & kör till Arendal & levererar den till en lite skämmig Emelie hehe.
Tusen tack J-O, du är guld värd vännen :)

Vad är det med mig & nycklar???

Vet inte hur många nycklar jag slarvat bort i mitt liv, eller glömt, gömt eller städat bort :S

Vet inte hur många gånger som kompisar fick hoppa in genom mitt fönster & låsa upp för mig i min förra lägenhet. Eller att nån av mina grannar fick komma & öppna porten för mig.
Eller hur många ggr jag var nära att komma för sent till jobbet eftersom jag inte hittade nyckeln. Jag har vänt upp & ner på min lägenhet x antal gånger, skrikit, lipat, svurit & dragit i mitt hår för dessa förbannade nycklarna!!

Någon som har ett tips till en förvirrad höna hur hon ska göra med sina nycklar???

Ta hand om varandra

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0