Söndag

Så seg jag är...

Vart ett par fullspäckade dagar...
Var på konsert i kristianssand i Torsdags med Linn, Öyvind,Kristian & Guldlock för att titta på Kim larsen...
De kom & hämtade mig efter jobbet,,, knäppa upp första ölen & njuta...
Sikken konsert det var. Kim var underbar. He is still going strong, den gamle mannen med den stora munnen.
Det var sol, massa människor & massa öl...
Efter konserten bar det vidare ut i nattlivet i Kristianssand för fler öl, massa skratt & nattakebab innan man däckade av i sin säng.

Jag & Linn

Dagen efter var man lite trött, men det var bara att bita ihop & åka till jobbet.
Igår jobbade jag dagen, sen drog jag ut till Sandöya för att dricka öl med Hilary.
Drog bort till bryggekanten & satt uppe länge & pratade amerikansk politik, religion & drack en massa öl,,, mycket trevlig kväll.
Idag har jag spenderat dagen hos Hilary & hennes faster, solat, blivit bränd & druckit gin&tonic...

Nu slappar jag i soffan, trött , solbränd men glad,,, i morgon är det jobbedags igen

Ta hand om varandra!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0