suck

precis hemkommen från jobbet, trött, utmattad & ont lite överallt... Känns som om man jobbar för 2 ibland..

Vart en lugn helg... Jobbade fredag & Lördag kväll. Lördagskvällen var nog den mest helvetiska dagen av alla! Första lördagen på den gemensamma semstern ( fellesferien) här uppe & dte var sinnesjukt mycket folk & handlade. Sprang som en idiot mellan charken & bageriet. Så glad att jag jobbade med J-O, vi vet hur man lägger i en extra växel, till skillnad från vissa andra...
På söndagen var jag äntligen ledig & åkte ut till Pappa & May. Var på skogshuggardag på Näs. Kolgruvemuseeum & manliga män som kastade yxa & använde trimmad motorsåg haha...

På kvällen mötte jag upp Hilary, gav henne en födelsedags bukett & sen tittade vi på film : Crazy Heart, helt ok film med bra musik =)
Fick även en äkta amerikansk twinkie & cupcakes av Hilary som hon bett sin mamma skicka ner till mig, så sött =)  Meeeen twinkien smakade för jävligt, men nu har jag i vart fall provat den...







Nehe nu ska jag kolla på so u think u can dance & sakna :(




ta hand om varandra


Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sanningar kommer fram endå

2010-07-15 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0