Måndag

Uhhhhh

Kan någon vara så snäll & kutta bort min näsa??

Hostar & snorar om vartannat, så jävla trist att vara förkyld på sommaren :/

Jobbat idag 10-18
Sen bestämde jag mig igår för att jag ska ut & gå 45 min varje dag, så efter jobbet tog jag mig en runda på just 45 min,,, joggade tom i nedförsbackarna, det e fan inte illa för en som suttit på röven så länge...

Måndagar är även "True Blood" dagen hädanefter. Säsong 3 har startat upp i USA & den har satt igång bra som bara den!!
Och Alexander Skarsgård blir bara hetare & hetare!! Är det möjligt???



Nehe en dusch till tonerna av banditrock. Min nya favoritstation sen dom spelade "Var e vargen" med Imperiet innan idag, Underbart!!

ta hand om varandra!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0