Onsdag

Sol!!!

Sitter just nu på pappas jobb i Tvedestrand..
Vart hos May i sportsbutiken & handlat ett par assköna gåskor från Adidas, yepp yepp
Ingen återvändo & nu är ju min fot läkt & allt :)
Idag är jag ledig, så ska snart ta bussen tillbaka till Arendal & gå & shoppa lite =)
Sen ska jag ut i solen o läsa lite tänkte jag, får passa på de dagarna jag för en gång skull är ledig!

I morgon ska jag jobba 8-16, sen kommer Linn & hämtar mig, sen bär det av till Kristianssand för konsert med Kim larsen, ska bli fett nice :D 

Lite öl, roliga människor & bra musik, det är sommar det.
Ville egentligen vara på Hovefestivalen denna veckan men sommaren är fullspäckad av jobb så det får bli en annan gång , så Muse, NAS & damian marley får vackert vänta på mig



ta hand om varandra!!!

Peace

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oh vad avis jag blir, ville gärna kollat på den gamle Gasolinen Kim Larsen, få bli en annan gång kanske, sakna dej puss mamsen!

2010-07-02 @ 10:30:55
Postat av: emelie

Kim Larsen & tjukken var skitbra!! vad söt han är den lille mannen med den stora munnen =)

Vi får se han tillsammans nån dag =)

Saknar dig med! Puss

2010-07-02 @ 21:36:49
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0