Söndag

Dåligt uppdaternade återigen...

Men vart en fullspäckad vecka...

Var hos pappa & may i onsdags & firade st:hans..
Åkte utsmyckad träbåt till ett skär, där vi + en massa andra sandöya bor grillade, drack vin & tände bål, var supermysigt & hör & häpna, Emelisan drack rödvin :S
Träffade en supersöt tjej från san Fransisco:Hilary som var på besök hos sin faster. Vi kom jättebra överens & så ska nog ta en fest inom en snar framtid. Alltid kul med nytt spännande folk :)

Sov över på Sandöya & fick skjuts till jobbet dagen efter av May... Jobbade kvällen & var supertrött, när jag nästan var hemma igen upptäckte jag till min förfäran att jag hade glömt lägenhetsnyckeln på Sandöya!! Så det var bara att bege sig till Tvedestrand & bli upphämtad av pappa för ännu en natt på Sandöya..... Sen direkt på jobb igen på Fredagen. Jag var så trött i fredags att jag slockande tidigt i soffan...
Första veckan med heltid avklarad & det känns må jag säga!!

Igår var jag bjuden på 30 års fest hos Hjördis.
Tog mig en förfest hos Wibeke för att sedan bege mig till Rykene & festlokalen. Det var full fest hela kvällen & natten. Var riktigt kul & massa nytt folk att snacka med :)

Idag är jag seg, inte så farligt bakis, men fruktansvärt trött,,, så idag blir det slappdag deluxe. Solen skiner utanför, men det skiter jag fullständigt i idag =)



Ta hand om varandra!


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0