Student & Sweden Rock

Ojojoj nu närmar det sig =)

veckan har gått fort...

Jobbade kvällen i måndags... Var en lyckad Måndag,,, pratade med min chef, och äntligen ser det ljust ut :D:D
Sen följde jag med Vigdis & Wibeke & åt Pizza & snackade skit, hur mysigt som helst =)

Jobbade kvällen även igår... Sen blev det en massa skvallerprat med Karro, fan vad skönt det känns på ett sätt att ha lämnat Karlshamn, tror inte det finns ett ställe som är så litet där det ändå händer så jävla mycket skit. Självmord, mord, droger, droger,droger, otrohet, skitsnack, skvaller,skvaller,skvaller, konspirationer, svek, listan kan göras lång!!!

Idag har jag gäspat mig igenom dagen,,, sen gick jag hem till Wibeke efter jobbet & fikade, färgade håret & kelade med världens sötaste staffordshire Sol & 3 underbara små kattbebisar som var 7 veckor gamla, 2 svarta & 1 sköldpaddsfärgad norsk skogskatt, ni kan tro att jag smälte. Men saknar ju Beethoven så det gör ont nu :(

Sitter just nu & tvättar & packar inför resan till Karlshamn i morgon... Lyssnar på fagget fairys & har festivalkänsla i hela kroppen :D Sweden Rock, vi ses & omfamnas i helgen :)



Älskade lillasyster Felicia tar studenten på Fredag också, herregud, min baby sista liksom. Konstigt att hon bara blir äldre medans jag bara blir yngre ;)

Ska bli fett fint att få krama & kärleka sönder familj & vänner

Hör av er ni som vill träffas =)

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha det så härligt på sweden rock!!! Puss

2010-06-10 @ 12:05:37
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf
Postat av: Anonym

Pizza är bland det godaste som finns. :P

2010-06-10 @ 17:40:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0