Tisdag

Vilken härlig dag det har varit idag!
Synd bara att man har jobbat hela dagen. 10-18
Men fick mig en fin tur vid havet efter jobbet, synd bara var att jag inte tänkte på att jag hade sandaler på mig,,, mina vattenblåsor är inte att leka med!! Måste investera mig i ett par riktigt bra gå-skor, detta går inte!!

I morgon ska jag jobba 7-15, sen drar jag hem till pappa på sandöya för att fira en liten mini midsommarafton. Här i Norge firar de st:Hans. Där de grillar, tänder bål & umgås, ungefär som Valborg i Sverige kan jag tänka mig. Hoppas det bli ny potatis & jordgubbar, då blir jag lycklig :)

Kommer att sakna midsommar i Sverige, all god mat, vänner & släkt som samlas, och Ekö, där jag firat mina senaste midsomrar. Tänk vad lyckligt lottad man egentligen är att ha tillgång till ett sånt smultronställe ute i Karlshamns skärgård!! Nästa sommar, nästa sommar, då ska jag fira många soliga dagar därute!!!







Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0