1 vecka i Karlshamn

Daterat 16/6-10

Sitter på bussen hem till Arendal at the moment. Frusen, febrig, snorig & trött. Med miljarder tankar i huvudet & miljarder nya intryck som jag behöver sortera ihop & lägga tillbaka in i hjärnan igen. Har en tendens att bli så när jag har varit i Sverige.

Åkte med pappa ner i Torsdags eftermiddag..
fredagen var det student. Älskade syster Felicia tog studenten i Kristiansstad. Vacker som en gudinna i sin svarta (!!!) byxdress kom hon springandes med tårar i ögonen <3
Fick tillfälle att krama om Ericsson släkten också :D




Sen begav jag mig hem till Johanna , för att kramas & göra oss i ordning inför Sweden Rock. Åkte ner med henne & Pierre, bort till Emma & Josses husvagn. Där var det fullt ös! MJAOU!!
Mer kramar & skratt, flörtar, smålandsrulle, galna tattoos,& en helvetes natt i ett tält i full orkan! Trodde jag skulle vakna i havet.

Åkte tillbaka tidigt dagen efter för att sova vidare, & få duscha & äta såklart. Klockan blev 17.00 & det blev dags för en ny tripp ner :)
Ännu mera alkohol, galenskap, blackouts, borttappning av skor, flörtar & efterfest i en bil till kl långt in på förmiddagen dagen efter....

Söndagen kom & jag var dödare än död...

På måndagen tog jag mig en runda med Sara & neo på stan & fikade.
Sen kom Malin hem till Johanna så vi satt & drack kaffe & rökte en massa cigg & "har du hört det senaste" Fucking underbart haha.
På kvällen åkte jag hem till Emma för en myskväll med film & gottis. Paranormal activity stod på schemat. jag skrek, jag hoppade, jag galde ut " Detta är inte möjligt!", levde mig in i filmen & trodde den var på riktigt! En av de bästa skräckisarna jag har sett! Sen blev det splatter med b-filmen wrong Turn 3. Sen sov jag över...

Vaknade upp på Tisdagen att sötaste katten Castro slickade mig på näsan. Steg upp, fick underbar frukost av de finaste =)
Sen begav jag mig iväg för en fika med Jimmy ute vid Villa utsikten, blåbärspaj & kaffe & fint sällskap, kan det bli bättre? Sen åkte vi ut på "kärringtur" till Matvik & tittade på båtar och vidare. Blev avlämnad på hemköp, där jag kramade om mina gamla jobbarkompisar & snackade lite skit i fikarummet + ännu mera kaffe :D Gud vad jag saknar er alltså!!!! <3

Träffade Karro en runda för ännu mera kaffe & skitsnack + mys med sötaste Vikki :)
Bort till mammsen för lunch & mys...

Sen åkte jag & Johanna bort till Hagge & ruda. Blev bjudna på supergod lasange. Sen tillbringade jag kvällen där, kel med Betis såklart <3 & massa uppdaterande om Rudas bebismage :D
Tog en kvällspromenad med Ruda & pratade ut en massa som bara vi kan & som jag tror vi behövde...
Sen slocknade jag som en sten i Johannas underbara säng, för att sedan bege mig mot Norge halv 6 på onsdags morgonen...

Tack för en fantastisk vecka mina fina vänner.

Fick tillbringa lite tid med de jag älskar, fick tyvärr inte träffa alla & fick väl också träffa på folk jag absolut inte ville träffa, men så är det när man är i Karlshamn, det är en liten stad, MEN världens finaste vänner bor faktiskt där nere!!

ta hand om varandra!!

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hann du ens andas emellan, fullt upp hela veckan, men så ska det väl vara när man inte är här så ofta, och vaddå kärringtur? Det var väl mys och glida sakta... som ja, äh, gobbe o kärring och titta på båtarna. ;) Du har rätt, kärringatur! ;)

2010-06-18 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0