Semester

Idag är det 1 vecka sen jag kom hem från samos.
Ibland är jag patetisk på att uppdatera!!

Semestern var fin. Lagom varmt ( för mig) fast med 2 dagar av regn & åska
Bodde på Paris Hotell med Anne-Lill. Ett halvskabbigt hotell i Ireon. Men dock kallt & skönt om nätterna & sov var ju nästan det enda man gjorde ändå på hotellrummet.

Det blev solning(med måtta) bad, god mat, massa ljuv ( och även fruktansvärd) musik & en hel del alkohol :)
Fick mig en ny favoritdrink där nere som jag drack flera av varje kväll. Mudslide... Vodka,Kaluha,Baileys,vaniljglass,chokladsås & en jordgubbe, mixad ihop till en livsfarligt god milkshake :)

Var även & besökte Heratemplet. nästan 3000 år gamla ruiner. där de bla tillbad kärleksgudinnan Afrodite förr i tiden. Där snodde jag med mig en sten som jag håller i min hand o ber om en man ibland :)




Fick smak av alkohol från semestern så i Lördags var jag på förfest hos rebecca & petter med min dejt Captain Morgan. Blev en superkul förfest med massa nytt folk & massa tokigheter :)
Sen var vi ute ett helt gäng på Lipz & shakade ass :)

Idag är jag ledig, men kan inte ut & njuta av den fina solen :(
Har fått känningar av ischias igen. Fick fruktasnvärt ont i ryggen igår & så strålade det ner i låren,,, Kunde knappt gå på jobbet igår & igår kväll blev det bara ännu värre. Tog mig 5 minuter att förflytta mig till toaletten... Som tur var fick jag ett par starka värktabletter av min jobbarkompis som jag tryckte i mig innan jag gick & la mig...
Gick faktiskt & la mig på golvet & sov inatt. Vaknade upp med en bättre rygg. men med feber & halsont, så jävla typiskt! Nu har väl den mesta febern släppt men har förbannat ont i halsen & fortfarande ryggont...

Får hoppas det snart går över, för om 8 dagar åker jag ju ner till Sverige :D

Ta hand om varandra

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0