En helt vanlig Onsdag

Tjo...

Är inte världens bästa på att uppdatera, jag vet men är inne i en "icke skriva" period just nu...

Sitter med en kopp kaffe & en cigg & njuter av att solen strålar in genom fönstret...
Börjar jobba kl 15 så har en liten slappe tid nu...
Har annars börjat träna & fått en liten rutin på det... Det känns inte jobbigt & ångestfyllt att gå dit, utan det känns faktiskt ganska skönt & upplyftande... Försöker få in 3 ggr i veckan...

Maten går lite si & så med... Jag har börjat äta kromtabletter denna veckan & det hjälper väl lite. Har bestämt mig för att godis får bara förekomma i min mage på lördagar...
Äter gröt till frukost varje morgon, men middagarna är väl inte supernyttiga men allt kan inte komma på en gång för då tröttnar jag,,, trappa ner långsamt...

Jobbet går också bra & jag har fått lite mer extra tider. Jobbar 4-5 dagar i veckan & det känns bra...
Fick inte så bra lön denna månaden men det e för att jag var i Sverige 1 vecka i feb...

men nu blir det inte Sverige på ett tag... Måste spara ihop pengar till Samos som närmar sig med stormsteg...
Men funderar på att ta 1 veckas semester i Juni så man kan komma hem till Rocken & Felicias student =)
Så mina kära älskade vänner från Sverige... ni är mer än välkomna till mig & förgylla min annars så trista tillvaro, det vet ni!

Just nu räknar jag dagarna till Johanna kommer hit i April,,, ni kan tro att jag längtar :D

Nehe lite lunch innan jobbet....

Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer
Postat av: mamma

Sakna dej men är glad att du fått lite mer arbetstid, skönt för dej att Johanna kommer upp i april, Evelina kanske oxå kommer i april:), många kramar från mamsen

2010-03-25 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0