Johanna <3

Då var det bekräftat...

Johanna kommer upp den 9e April. Jag är så förbannat jävla lycklig nu =D
Det ska bli så underbart att se henne igen & visa henne hur jag har det nu i det nya landet....
Vi ska festa som bara vi kan & visa Norge vart skåpet ska stå =)

<3<3<3

Det är sjukt hur mycket jag saknar mina vänner & familj när man har gjort en sån här grej. Ofta ofta tänker jag på om jag har gjort rätt, är et värt det osv....

Har iaf lärt mig en del grejer... Man märker verkligen vilka som är ens RIKTIGA vänner.... Det är så synd att det bara blir så tyst från vissa som man trodde var ens närmsta vänner... Inte ens ett ljud på ,,,, bara nattsvart tyst...
för mig räcker det med en kommentar på facebook, ett litet sms eller  ett hej på msn ,vad som,,, menmen... Har mått fruktansvärt dåligt över detta ett bra tag,, men jag tänker inte lägga ner mer energi på att tänka på de som inte hör av sig utan skatta mig lycklig över de underbara vänner jag har kvar som verkligen finns där för mig <3

Usch jag är i ett stort behov av massage,,, jag är så stel överallt,, ngn som känner sig frivillig?? =D

har vart på ett riktigt rövarhumör på sistone,, sur & gnällig & trött & orkeslös... vad är det för fel???
Behöver mig nog ordentligt med sömn & massa kramar & ett ordentligt jävla K**** (förlåt mamma haha)

Nehe dags för film
Julie&Julia...

Ta hand om varandra

Peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Jag tar åt mig, har varit dålig på att skriva. Vågar jag messa, vill ju inte öka på dina kostnader? Har lättare för att messa, då vet ju bara vi vad vi diskuterar ;). Vad roligt att du får besök snart iaf, jag satsar fortfarande på att hälsa på en långweekend, vill verkligen det och Jonas betalar ju. Verkar som han vill att Katten ska ta semester, hmmm?! Hur har du det på jobbfronten nu, är det mkt extra? Jag har jobbat mer nu iaf och det är ju välbehövligt. Pengar är bra:). Varit på fackkurs oxå, äntligen, 4 ggr och som belöning ska vi på Ronneby SPA en helg i maj,8-9 med wallmans på kvällen. Guud va vacker jag ska bli ;),önskar du hade varit kvar här och kunde följt med. Tänkt om det blir en bellevi i repris, piiiinsamt. Då ringer jag! Fortfarande nyfiken om du hittat drömprinsen på andra sidan älven, he he! Många kramar gumman, ta hand om dig! fia

2010-03-25 @ 22:21:48
Postat av: emelie

Älskade Fia! Ska säga dig att du hör av dig mer än vissa andra som jag känt längre, så kan du tänka dig hur tyst det har varit.... Bara smsa gumman! Lycka är viktigare än pengar :D ska försöka skaffa norskt nr så fort jag bara kan eller så fort jag kommer ihåg kanske jag ska säga hehe... Ja just nu jobbar jag heltid faktiskt... så massa extra, har tur i oturen med massa sjukskrivningar på jobbet... Åh mys ordentligt på spat, det kommer att bli helt underbart, lit avundsjuk fakttiskt hehe...

Och nej har inte hittat drömprinsen,,,, tror inte det iaf,,, finns kanske ngn som är extra intressant ;) men det tar vi på tu man hand. Saknar dig massor. Puss

2010-03-26 @ 00:47:32
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0