R.I.P. Yla

Äntligen helg...
Har varit så trött denna veckan & på dåligt humör på jobbet.
Tur att man har jobbat mycket med Daniel som har haft tålamod med mig =)

Lite orolig över att det är 3 pers som kört ihjäl sig i Karlshamn inatt :S
men bilen var stulen & i Alvesta dessutom, så det är nog inte så troligt att man känner dom,,, men still en tragedi :(

Ikväll ska jag på jentefest med ett par jobbarkompisar. Kommer bli massa skratt, för de tjejerna är så härliga & glada för jämnan =) Ska ut & se vad Grimstad har att erbjuda (grannkommunen till Arendal)

Annars så fick jag ett trist besked igår. Min farbrors hund Yla har dött :(



R.I.P. FINASTE YLA <3

Ta hand om varandra

Peace


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är det mycket sorgliga saker som händer, tråkigt med Yla tänker på Anders o Ulle, men främst Anders det var hans Yla i alla lägen. Sköt om dej sakna o älska dej. puss puss

2010-03-27 @ 14:35:20
Postat av: Anonym

Hej gums! Vilken fin vovve, hon lär vara saknad. jag har oxå jobbat massor och det är ju skönt men gud va tungt det är att gå direkt från halvtid till heltid. Helst ska man klona sig också så man kan göra tre saker samtidigt, suck! plockade fryst nu i veckan och det va kallt och tungt och tog en evighet. De som körde ihjäl sig va tre ungdomar från växjö, 14, 16 o 17 år gamla. Tragiskt men det var nog inga känningar. Kanska dags att fundera ut en helg att hälsa på snart? Hur har du det i april och maj? Kramar fia

2010-03-28 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0