Sandöya

Hemkommen från Sandöya....

Åkte ut igår för att hälsa på pappa & koppla av, var ledig igår & idag.
Ole fyllde 13 igår så det blev Spagetti & köttfärssås ( önskat av Ole) & choklad pudding.Började ju denna veckan bra,,, eh nej...

Ska börja träna på torsdag med Madde från jobbet. Hittat ett gym 10 min härifrån som kostar 300 i månaden, det tycker jag låter rimligt =) Ska göra mitt bästa & försöka träna 3 ggr i veckan. Det är månad till jag ska till Samos & kilona försvinner tyvärr inte av sig själv....
Och det blir ju inte bättre av att man inte kan låta bli det där söta, goda här i livet,,,, Ska leta reda på krom tabletter & se ifall det hjälper... Nu skulle man vart hos dig mammsen & plundrat bland dina natur mediciner ;)

Var ute en runda i Lördags med Anne-Lill, Anne, Mona & B-Boi,, det var väl helt ok, vi kom ut lite sent bara...
Börjat fundera på om folk ger en sitt intresse för MIG eller för att jag är svensk,,, lite jobbigt att tänka på...
Kanske inte ska analysera sönder allt i molekyler,,, utan bara leva & låta allting gå av sig själv,,, lättare sagt än gjort, men värt ett försök iaf....

Händer inte så mkt just nu,,, men det går mot ljusare tider... Och i morgon ska jag till jobbet igen

Ta hand om varandra

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej visst är det svårt att stå emot allt det goda, men va bra att du iallafall börja träna, jag ska kolla i mina skåp om jag har några kromtabletter, tro ej det men man vet aldrig, längtar efter dej puss o kram

2010-03-10 @ 15:07:09
Postat av: emelie

Ja man måste börja nånstans, vart & handlat sallad & tonfisk o mörk choklad idag haha...

Hihi du e för söt du, ska kolla i naturbutiken nere i byn efter tabletter tänkte jag.



Längtar efter världens bästa mamma också, så det skriker i hjärtat!!! Puss&Kram

2010-03-10 @ 17:12:25
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0