Titta solen

Vakande av att solen sken i mitt ansikte i morse... det var helt underbart & jag vaknade för en gång skull med energi även om ryggen värkte som bara den...

Hoppas att solen håller i sig,,, var en på jobbet som sa att det ska snöa hela Mars !!! Då vet jag inte vart jag tar vägen,,, tar mitt täcke & kudde o går i ide i min garderob....

Såg ngt fantastiskt men farligt utanför mitt sovrumsfönster när jag vaknade... en jättelång istapp, säkert 3 m lång!!!



Ta hand om varandra !!

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen

väldigt vackert men farligt med dessa istappar hemma hänger de som en gardinkappa framför fönstren, men nu ha vi haft strålande sol i 2 dagar, man få lite vårkänslor men fortfarande kallt om kvällar o nätter. Många vårliga kramar från oss här hemma.

2010-03-03 @ 14:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0