1 vecka kvar

Jobbat dagen idag.
Tog mig ett snack med H. Frågade han rakt ut varför hans tjej överreagerar för ett grattis på födelsedagen sms, varför hon överreagerar på mig hela tiden??
Han svarade. Att hon jämt överreagerar & att jag inte ska bry mig om henne. Och att hon är ju yngre än mig. MEN.. svarade jag, min syster är ju lika gammal & hon beter sig inte som ett psykfall för det...
Nej men det är en såndär Lillesands mentalitet svarar han... Hrm jaha sa jag, tur att man inte bor i Lillesand då...
Man you are so wipped by her... Jag lägger ner. För gammal för löjligt gnabb!!

Annars har jag mest fått höra på jobbarkompisars kärlekstrubbel... Varför har det alltid vart så att jag är värsta kärlekspsykologen & tydligen alltid kommer med de rätta svaren, när inte JAG kan klarar av ett förhållande???? Vart är logiken i det??

Idag är det 1 vecka kvar till samos...
Så jag tog på mig gympaskorna med fagget fairys i öronen & gav mig ut på en promenad.
Självklart blev jag kissenödig efter 10 min & efter en kvart slocknade batteriet i mp3:n. Typiskt! Men det blev en runda på 40 min & 50 situps när jag kom hem...

Gymmet är överbefolkad & utan air conditon at the moment, så har ingen lust att gå dit alls..

Nehe lite mat & en dusch....

Ta hand om varandra..

Peace


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Det dyker snart upp en man som förtjänar dig ska du se!

Vi kanske skulle strunta i kaffet och ta ett varv i joggingspåret istället sen :D

2010-05-11 @ 20:35:39
Postat av: emelie

Den som väntar på ngt gott... väntar alltid för länge =( Haha nehe du inget joggande för mig, det orkar jag aldrig =)

2010-05-11 @ 21:25:18
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Tja, jag vill tro att all väntan är värd den...

2010-05-13 @ 20:59:02
Postat av: Anonym

Ni har ju bara inte funnit varandra ännu, du och din soulmate. Kärlek är ju precis som i mikael wihes sång, den är så fiiin. Precis som du :). Kraaaam

2010-05-15 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0