17e Maj

Idag är det 17e Maj. Norges nationaldag & en massa styr med nationaldräktsklädda människor, russetåg & flaggor & musik överallt...
Det är jättefint att de är så glada över sitt land osv,,, men för en lagom svensk kan det lätt bli lite för mkt....
MEN.... det har gått för långt i sverige, Man får inte sjunga nationalsången i skolorna & gud nåde dig om du hissar svenska flaggan... It`s a very very mad world....


Helgen har gått med en väldans fart..
Var på födelsedags fest hos Åse i Lördags med många tjejer ifrån jobbet. Som vanligt när kvinnor samlas så blir det en massa skvaller, massa sjungande & en väldans massa alkohol!

Ingen karoeke men det fanns en mikrofon & det räckte =)

Drog vidare ut på byn i Grimstad, bra rund under fötterna, men jag var inte den enda hihi..
Ute var det ganska trist... är alltid roligare på förfesterna, och lite sur över en viss person så var man väl kanske inte på tipptopp humör... Men när jag satt i min ensamhet & funderade på om jag skulle sjunga lite kareoke på utestället, så kommer det ett par män & sätter sig & börjar prata en massa strunt. Jag skrattade så jag höll på att kissa ner mig. Sen följde jag med på efterfest med . Hade sjukt roligt & fick eget rum att sova i & kaffe på morgonen.. Sen skjutsade de hem mig igår eftermiddag.... Så trött men gud så kul jag hade.

Så idag sov jag till halv 1!! Håller på att tvätta lite kläder till grekland & har en hög med sommarkläder på sängen redo för att packas... Shit på onsdag kl 12, är jag i värmen =)

Nu ska jag göra mig i ordning lite inför kvällen.
Blev precis bjuden på grillfest av Rebecca :D
Ta hand om varandra!!

Peace

Kommentarer
Postat av: Dea

Hej min stjärna! Massa inlägg som jag kunde suga i mig! Fokusera på Grekland, längta & dröm dig bort sålänge! Allt löser sig, tror du inte? :)

Sänder styrka till dig! Och kärlek!

2010-05-17 @ 21:32:29
Postat av: Mamsen

Min söta lilla tjej, ha det riktigt skönt o gott i Grekland, njut det är du värd, älskar dej puss o kram

2010-05-17 @ 22:06:53
Postat av: emelie

Dea: Ja jag ska njuta, koppla av, stänga av för en stund, mysa med dom som får mig att le & skit fullständigt i resten. jag har känt din kärlek idag <3



Mamma: Tusen tack jag ska njuta riktigt ordentligt, fick in & jobba ett par timmar, så nu är det packa packa packa =) Älskar dig till 1000!! Puss&Kram

2010-05-18 @ 17:31:46
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0