2 veckor till Samos

Först & främst vill jag tacla alla ni som kommenterat, känns skönt med feedback =)

Idag är jag inte tipp topp... Somnade i 2 timmar efter jobbet & känner mig förkyld & hängig... Tur m,an är ledig i ett par dagar nu, så man kan vila upp sig lite. Åker till sandöya i morgon för att umgås lite mer med min älskade syster, när hon äntligen är i Norge...

Hade en liten fest i Lördags med Evelina & Anne-lill . B-boi & hans polare kom också en runda, det gjorde även Rebecca & Petter..

men det räckte tydligen inte med folk för att Evelina & Anne-lill gick ner till min granne för att fråga efter vinöppnare, han hade varken det, mjölk eller kaffe, men de kom upp med 1 kg socker (!!??!!)
Så jag gick ner & bjöd upp pojkarna, de var väl 5-6 st så min lilla lya blev smockfull =)

Sen drog vi ut på byn. Gick först till sjöpuben, men jag & Evelina var trötta på alla russar (studenter) & gick vidare till Pollen (20 års gräns)
Det var väl helt ok, träffade på en dryg sthlmare som tjabbade lite med eve, han trodde bla att jag var yngre än henne (Evelina är 20) Jag blev i vart fall glad, jag menar jag är 8 år äldre hehe... Behöver inte börja med anti-rynk creme riktigt ännu tror jag inte :D

Gick vidare en runda till madammen men vi var så sega & hungriga så vi gick & åt nattamat istället & fick skjuts av B-bois snälla polare..

På söndagen var det inventering, så geir kom & hämtade mig & Evelina kl halv 12... lite trött men inte alls farligt bakis & tiden gick fort, när man hade lite hjälp av Eve,,, sen drog vi bort & åt mat på donkan med Anne-lill, usch vad man syndade i helgen..

Fick tyvärr erfara det när jag provade min bikini igår. Små tuttar, stoooor mage & likblek, yippie. Självförtroendet på topp!!!!

2 veckor kvar, får inse att jag kommer att vara en tjockis i Grekland,,,  Så går det när man har dåliga gener & en självdisciplin som är lika med 0!!!!!

Meen köpte hem fil & special-k, har glömt hur gott det var. Kanske ska leva på det i 2 veckor nu, då borde man iaf gå ner några kilon hehe...

Har kanske gått ner ngt kilo för mina jobbar byxor är lösare än dom var innan,,, man får iaf hoppas....
Någon som har ett bra tips på hur man ska sluta äta den förbannade chokladen??????

Nehe nu ska jag se den nya Wallander filmen....

Ta hand om varandra

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0