Tungt

Vart tog solen vägen??

Jag som hade planer om att gå ner till havet, sätta mig på en klippa & skriva ett långt brev...

Nej istället så är det mulet & det blåser,,, blir trött i sinnet bara av att titta ut....

Helgen har varit tung, fylld av tankar,gråt & huvudvärk,,, känner inte för nånting,, är det ok??

Lyssnar på p3 & saknar mina vänner i Karlshamn, få ge er långa kramar & dela mina tankar & mitt liv med er.
Vissa människor är verkligen piss här uppe, kom & hjälp mig att glömma eller att slå tillbaka, gör mig stark & hel igen, bara en liiiiten stund.

Ska bli skönt att snart få komma bort lite... Komma till sol,värme, vacker natur & gemytliga männsikor...

Just nu är jag bara trött,,,har tunga ögon & tungt sinne....
Mamma jag vill krypa upp i din famn!!

Kryper ner i soffan igen & gömmer mig under täcket...



Peace

Kommentarer
Postat av: mamma

Här är lika grått o trist känns mer som senhöst än vår:( man vill bara kura o gärna äta oxå, snart kommer du iväg till värmen o få ha det gott. Skicka den största kram som finns till dej, sakna o älska dej, puss

2010-05-09 @ 14:35:07
Postat av: emelie

Massa kramar tillbaka



Älskar & saknar dig med älskade älskade mammsen <3

2010-05-09 @ 14:38:29
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: malin

finns här för dig flinet;) you are my angel and I love you!!

2010-05-10 @ 18:43:51
Postat av: Dea

åh, snuttan! mysig bild, ville bara krypa ner bredvid å kramas...! speciellt om allt känns tungt. Kärlek!

2010-05-10 @ 21:25:26
Postat av: emelie

Malin: du är också min ängel & jag älskar dig så högt mitt hjärta. Miss ya <3



Dea: du är så välkommen så!!! ALLTID. Älskar dig tösabiten <3

2010-05-10 @ 21:48:24
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: malin

miss ya 2... soooo much!! <3

2010-05-13 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0