Radio??

Idag känns allting liiite bättre...


Vart på stan idag & växlat till Euro... Även tagit kort till mitt nya visa-kort & som vanligt såg man ut som en nerknarkad idiot. Det slår fan aldrig fel!

Men har lite magont, det har varit alltför mkt utgifter & en alltför liten lön denna månaden.... Får hoppas man kan fjäska lite för faren sin,,,,

Jobbat kvällen idag,,, Lugnt & skönt på jobbet & faktiskt 2 svenskar som vart inne & sökt jobb.  Alltid lika kul när dom upptäcker att jag är svensk... Vi behöver fler svenskar på jobbet så jag slipper bli mobbad själv :)

I morgon kommer DU till jobbet igen. Ska bli jävligt intressant att se vad du har att säga om din psykobrud till flickvän. Jag är riktigt jävla förbannad ska du veta!!!

Blev precis erbjuden att bli radiopratare... hehe hrmmm vetifan om jag vågar det där, vad ska man säga liksom? Och tänk om man får en kråka i halsen, eller råkar rapa i direktsändning!!! nej att prata ut i tomma intet gör jag bara när jag är fuller!!

Ngn brud som är intresserad, så hör av er till mig!  !http://playdio.se/playdio/?playdio

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0