Skitdag!

Nyss hemkommen från byn...

Jobbade 10-17.30, sen var det bara att ge sig av till byn & Symposium, en greisk restaurang i Arendal. Där familjen + ett par andra vänner samlades för att äta & dricka gott innan avfärd som sker om 6 dagar =)

åt spenatssallad,tzatziki,grillad ost & en lammgryta & drack underbart gott vin.... Smaklökarna fick sig en orgasm må jag säga :)


MEN dagen har vart präglad av oro & panik....
Fick en dålig lön denna månaden & fick givetvis alla räkningar samtidigt + att jag har växlat pengar till Grekland, så har rätt & slätt ca 500 kr på kontot...
Eftersom min oro växer sig superstark när jag har det ostabilt ekonomiskt så frågade jag pappa efter hjälp..
Han hade det inte heller så fett sa han... Nej visst, förstår ju det för all del. Men när han sedan säger att jag får skylla mig själv & tänka på vart jag lägger mina pengar så brast något inom mig...

Jag som har haft oturen att ha jobbat halvtid i 5 år i Sverige & haft en jävla parasit till inneboende som sög ut både musten & pengar av mig så har jag inte direkt haft chansen till något sparkapital....

Flyttade upp till norge med + - 0 på fickan & har en liten lägenhet med sletna möbler & en garderob full med gamla kläder & håliga strumpor,,,, så jag undrar vad fan han menar med lägger mina pengar???? Visst jag röker men försöker trappa ner...

Tur är väl att mamma finns.... Fick en liten panikattack när jag kom hem & visste inte vart jag skulle ta vägen, så jag ringde mamma. Bara att höra hennes varma röst gjorde mig genast lugnare... Torka tårarna & upp med lilla hakan så löser vi detta sa hon.  JA vi löser detta, men vad hade jag gjort utan dig???

Jag älskar dig så högt mamma!!
Denna låten är till dig..


Nu ska jag bara andas & dra täcket över huvudet & hoppas på en bra morgondag!!

ta hand om varandra


Peace

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Mammor måste vara den bästa uppfinningen någonsin! ;)

Hoppas det löser sig ordentligt för dig nu ändå!

2010-05-13 @ 21:05:22
Postat av: Anonym

mammor är bäst:) FIA

2010-05-15 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0