funderar på...

Idag har jag vart ledig....

Sovit ut & fyllt förmiddagen med strötittande på en massa serier...
Sen tog jag bussen till Rebecca & mötte upp henne på jobbet...
Lite fika, en massa snickelisnack & skratt,.Mys!
Funderar på att göra en totalomvändning med mitt hår... Kanske raka sidorna, eller ngt annat rock, hade ju inte skadat med förnying liksom...

Har en konstant pina i magen, inte bra, vet vad som behöver göras, men feg är jag och ont kommer det att göra, men det är snart dags, hujedamej!

Lite kvällsmat, lite Betismys & Gumball 3000 får runda av kvällen...

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Tina

Mer rock att bara raka ena sidan. :)

2010-11-18 @ 23:26:02
URL: http://lifeoftaini.se
Postat av: Emma

Jaaaaa, klart att Du ska raka sidorna!! Du behöver inte bekymra Dig för att inte smälta in perfekt på rocken next year haha, sen fattas bara döskallescarfen där bak =D Du kan ju alltid fegstarta med en sida som Jag gjorde haha ;-) Pussar <3

2010-11-19 @ 09:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0