sjuk :(

Sitter här med täcke & en tjock fleecetröja & en kopp kaffe och lyssnar på The Craneberries...
Fick gå hem från jobbet idag, genomförkyld & förkylningen har nog satt sig i varenda led i kroppen och så kallsvettas jag...
Sovit en timme med Betis jämte mig i sängen & nu ska jag bara kurera mig. Hoppas på att man är friskare i morgon...
Vill ha mamma här nu. Jag älskar att bli ompysslad av henne, det blir jag aldrig för stor för, kommer alltid vara ett barn när jag är sjuk =) men så är hon ju världens bästa mamma också. Som jag saknar henne idag!!



Nehe försöka plocka undan lite här sen blir det soffmode. Idag får nog mr T ta hand om mig tror jag allt....

Ta hand om varandra!!

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen

lilla gumman va tråkigt att du är sjuk, skulle gärna pysslat om dej om jag hade varit där, skickar tusen krya på dej kramar, älskar dej puss

2010-11-11 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0