soon...

Tjo!

Då har jag fixat julledigheten.
Fick inte ledigt julafton tyvärr :(
Men pappa & may har vart så snälla så att dom stannar i Norge bara för min skull, så jag slipper fira jul själv <3
Sen åker jag ner till Karlshamn den 27:e & stannar till den 2:a Januari =D

Sååååå folkens.... vad händer på nyår?? Jag är sugen på galej!



Annars inget nytt på fronten,,, livet går sin gilla gång & jag glider med...
I morgon är jag i vart fall ledig, så då blir det storstädning & så ska jag passa på att leka lite med Rebecca också :)

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Vill också leka med min demonizer!! <3 Härligt!!! lätt att Du får boka in lite tid med mig också när Du äntligen kommer "hem"... Saknar Dig så mycket!!

2010-11-17 @ 16:15:43
URL: http://byrough.se
Postat av: Dea

hihi, okej! Så vet jag det, att du kommer en liten stund i varje fall <3 Har skrivit till dig! KÆRLIGHED TIL MIN SMUKKE!

2010-11-17 @ 16:16:47
Postat av: emelie

Off course!! Jag vill leka & mysa massa med er mina godingar OCH så vill jag ha ett spektakel till fest också =D



<3

2010-11-18 @ 20:04:19
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0