Uppdatering

Jaha här har man vart värdelös på att uppdatera!
Sorry mates, har vart lite off ett par dagar & känt av den tuffa vintern...

Har hänt lite grejer den senaste veckan...

- Vi har rakat av Mr Ts hår
-Jag har fått ledigt från jobbet från den 27e dec till den 3e Jan
-Jag har fått tid att ta bort min spiral den 9e dec :S
-Det är vinterkaos i Norge, det var 11 minus igår!
- Min soffa har gått sönder (skruva, mixtra,greja)
- Jag har fått ett gosebrev av Dea med massa kärlek i
-Jobbat en del extra (halv skatt i Dec i Norge)
- Jag har lyckats stå i duschen 2 ggr denna veckan när varmvattnet har gått!!

Idag är jag ledig så idag blir det storstädning för hela slanten!
Blir lätt stökigt när man lever 2 + en långhårig katt i en liten lägenhet utan utrymmen!
Betis har nog blivit senil btw, han har suttit i en kvart på tvättmaskinen & skrikit på mig, excuse me sir, what have I done??

Saknar mina vänner i Sverige en massa, speciellt när jag hade ett gosesamtal med Sara & Stoff igår kväll <3
Nehe nu ska jag ringa Sara & se om hon är något bakis, hehe ;)

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sara

I love you <3

2010-11-28 @ 22:19:11
URL: http://mindily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0