....

Konstig dag...

Regnet smattrar mot mitt fönster
Utanför är det mörkt...
Av och till lyses mitt rum upp av billjusen , annars är det mesta svart.
Ikväll har jag gråtit.
legat i fosterställning och släppt ut allt...
Borrat ner mitt huvud i Betis päls och andats in hans härliga doft..
Nynnat en sång med mitt hatband, men denna sången är speciell och jag känner varje ord...





Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
Om du inte ser på
Och genomskinlig grå
Vad vore jag
Utan dina andetag


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hjärtat!!

2010-10-05 @ 21:24:08
Postat av: E2

Terapikatten remember?

Det är skönt o släppa ut det, ring när du vill..

KRAM

2010-10-05 @ 22:22:42
Postat av: mamsen

Det känns som en stor klump i magen när jag läser detta, du är så långt borta o jag hann inte riktigt få den tid med dej som jag ville, men jag kolla upp biljett till jul ungen min, älska dej

2010-10-06 @ 14:58:33
Postat av: emelie

I REMEMBER <3

2010-10-06 @ 15:15:30
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0