:)

Sikken trevlig födelsedag man fick igår ändå =)
Kom till jobbet där de hade satt upp ett stort plakat i charken där det stod :"Heia Sverige. Emelie har bursdag idag. Gratulerer

Världens sötaste arbetskollegor har jag =) Fick tom en födelsedags sång av en kund =)

När jag kom hem efter en hård dag på jobbet, hade Mr T städat & lagat middag & köpt vin. Sikken go roomie man har!! Sen fick jag en fin keps i present av honom me..

När jag sedan gick in på fejjan blev jag ännu gladare. En massa gratulationer hade man fått, blev superglad. Tack alla =D

Idag är jag ledig, sitter & slappar med en kopp kaffe.
Mr T är i Grimstad på möte. Han har fått jobb :)
Själv ska jag på möte ikväll på jobbet, men nu ska jag ha lite egentid & titta på Gossip Girl ;)

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0