Hummerfest

Ännu en helg över....

Jag & Mr T har vart på Sandöya i helgen.
Åkte dit efter jobbet i fredags.
Fick älgstek & potatisgratäng till middag.
Sen åkte ölet 6 vinet fram... Linn & Ragnvald kom över, det blev mycket skratt & musicquiz..
Riktigt trevlig kväll som avslutades med Idol...

Sov länge på Lördagen, tog en runda till butiken & inhandlade lite öl inför kvällen.
På kvällen nalkades hummerfest.
Då samlas alla individer från Sandöya för ett hejdundrande kalas =)
Fast blev lite besviken över kvällens musik som var country, så jag och Mr T gick hem tidigt & fortsatte festen hemma hos Pappa & May. Blev youtube & fyllesnack hehe

Idag har man vart ganska bakis, inte gjort många knop asså...

I morgon ska både jag & Mr T på jobb så det blir en relativt tidig kväll..

Tänkte avsluta med ett väldigt bra citat av den store William faulkner:
"För det förflutna är inte dött, det förflutna är faktiskt inte ens förflutet"

JAG SAKNAR ER!!!

Ta hand om varandra!!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0