Ledig

Idag har jag vart ledig...

Var hos kiropraktorn... känns bättre & bättre men är fortfarande stel om jag går o står för mkt. Men nu kollar jag runt på allvar efter ny säng & ett par nya jobbskor,,, tur att man snart fyller år

Har haft besök av sötaste Rebecca idag också. Hon kom direkt efter jobbet med nybakt bröd & en bakelse till mig, så gulligt!!


Känns lite bättre i mitt sinne ikväll.. Kändes skönt att ha ngn att prata ut med. Känns underbart att prata med mina vänner hemifrån också, men ibland behöver man få lite kramar & närhet också..

Då får man förmodligen besök från Sverige nästa vecka, nice som fan ju, kommer i rättan tid också!

Nu blir det tända ljus, Betis-mys & Gossip Girl...

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0