Mary Kay

Precis kommit hem från ett Mary Kay party...
Blev inbjuden av Rebecca
Super mysigt, faktiskt en kille som höll i det för ovanlighetens skull.
Så nu är man len & fin i ansiktet och om händerna, och lite fattigare ;)
Beställt en kurs ute på Sandöya med styv-modern & hennes vänner. Ska bli skitkul =)
Så nu har jag lärt mig att jag har en blandad hy, att jag har en ganska tunn hud som fort blir torr. Får hoppas att mirakel krämerna som jag har beställt verkar som de ska :)

Nu ska jag bara gosa ner mig i soffan med Betis, käka vindruvor & se på Gossip Girl

I morgon är en ny dag med nya möjligheter och i morgon anländer T till Norge, ska bli så kul att träffa dig igen vännen :)

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0