SNÖ!!!!!!!!

Idag har vart en riktig softdag...
Sov länge, det var välbehövligt kan jag säga.
Sen tog vi tag i bombnedslaget till lägenhet.
Går fort när man är 2, fast Mr T förstörde min mopp, på ngt sätt så fastnade den i mattan, vet inte varför han skulle moppa den haha

Sen drog vi vidare ner till byn för att hälsa på Rebecca på hennes jobb. När vi skulle åka hem var det värsta snökaoset ute. Snön den yrde omkring & det låg säkert 4 cm på vägarna!! Hallå idag är det den 21a okt & jag klarar inte av snö redan, det kommer att bli en lååååååååååååååång vinter :(
Idag är första dagen vi har satt på elementen i lägenheten och funderar starkt på att tända en massa värmeljus i lägenheten. Blir ingen gåtur för mig ikväll!!



Ta hand om varandra!!

Peace

Kommentarer
Postat av: dea

OMG har du redan fått snø!? I love U, E.

2010-10-21 @ 20:26:15
Postat av: emelie

JAAAAAAAAAAAAAA, nu kommer det säkert att vara vinter till Mars :(

Love u to girl <3

2010-10-22 @ 21:34:16
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0