hektisk helg

Då var man i Norge igen, efter en mycket trevlig men jävligt hektisk helg...

Åkte kl 14 i torsdags. Runt 21 var jag i gbg & blev asläppt av pappsen för att möta upp Johanna & åka med henne ner... Tiden ner till Karlshamn gick hur fort som helst, Vi hade mycket att prata om :)

Fredagen kom...
Träffade upp Sara. Karro. Leah & Neo för en fika. Sen vandrade vi omkring i Karlshamn en stund... Gick hem till Sara & fick Lunch :)

Gick vidare upp till Stoffe. Blev ett riktigt kramkalas :) Har inte träffat han på riktigt länge & det var så skönt att vara i hans närvaro igen om bara för en kort stund, han är verkligen min bästaste kilkompis ;)

Efter ett par timmar gick jag vidare mot stan igen, mötte upp mammsen, tog en runda inom hemköp för att krama i alla fall ett par av mina gamla jobbarkompisar =)

Sen blev det fika hemma hos familjen Ericsson/Kohlberg =)

Efter det tog jag & Josse & Bobbo bilen till Sälleryd för att hälsa på Emma & Nils i deras nya hus, och vilket hus sen. Det var som att komma in i en katalog. Det blev god Italiensk mat till middag & kladdkaka till efterätt , sen åkte romen fram :)
Var riktigt trevligt o ha en liten hemmafest i goda vänners lag!

Lördagen kom.. Fick skjuts av Emma till Karlskrona, strosade runt lite i staden innan jag tog tåget tillbaka till Karlshamn.. Träffade på Per i karlskrona också, så jag slapp åka tåg hem ensam :)

Vidare iväg på släktmiddag hos farmor& farfar, in till stan igen... Kaffe & prat hos Ruda =)
Vidare till Johanna för att bjuda henne på födelsedags middag, en snabbrunda till Johannas mamma för en kaffe.
Mötte upp mamma för att hämta Betis hos Ruda & sen vidare till farmor & farfar igen...
Lite senare kom Jimmy & hämtade upp mig efter jobbet, så go :)
Kom tillbaka runt 1 tiden på natten...

Upp igen kl 5 på söndagen för att åka tillbaka till Norge...
Köpte ett lugnande spray som Betis kunde ha på resan upp, men det hjälpte inte speciellt bra. han jamade hela vägen upp till Strömstad :/ På färjan mådde han nog lite illa stackarn & det gjorde jag med!
Väl i Norge somnade han & sov hela vägen hem till min dörr...

Slitna som bara den somnade jag & Betis ganska tidigt i soffan...
Nu hoppas jag bara att han kommer att trivas här hos mig i Norge & att han förlåter mig för den jobbiga resan hem :/

Tack alla godingar för en fantastisk helg. Får hoppas att man får lite ledigt i jul så jag hinner träffa er lite mer bara!

Ta hand om varandra!!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0