Vinter ffs!!

Jaha nu är fan snart vintern här.
Idag har det snöat på Rykene som ligger ca 1 mil bort.
kallt som en igloo har det blivit snabbt som bara den,,,,

Är riktigt trött idag,,, går & lägger mig alldeles för sent om kvällarna...
Idag har jag flummat på jobbet & vaccumpackat in Åses jobbtelefon & hängt upp på väggen, bara för att jag kan...
I morgon är jag ledig, så nu sitter jag & Mr T & avnjuter en kall kalinka =)
I morgon ska jag ta tag i träningen igen,,, lite enklare när jag har en som tjatar på en & följer med...

Annars går livet sin gilla gång uppe i det kalla norr...
Men med ett stort plus att man har ngn att prata med förutom katten hehe..

är ganska kass på att uppdatera bloggen atm, sorry mates, just the way it is sometimes...

ta hand om varandra!

Peace







Kommentarer
Postat av: felle

det har snöat här i två nätter också :(

2010-10-21 @ 13:19:59
Postat av: emelie

Fy faaaan, vad det har snöat här idag :( JAG HATAR DET!!!! Ps: miss you <3

2010-10-21 @ 19:11:42
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0