Eländig dag...



Fick mig en skön sovmorgon, låg & drog mig länge i sängen innan jag gick upp, låg & tänkte lite & läste.. Tog mig en lång dusch innan jag tog tag i städningen & betala räkningar. Det är bland det värsta jag vet, betala räkningar & bara se sina hårt införtjänade pengar flyga ut genom rutan *suck*

saknar mina vänner hemifrån väldigt mycket idag... Lite skitprat i soffan, kaffebälgande, söndagsslöande tillsammans, hela dagen, i myskläder & smågodis, så som många söndagar var tillsammans med er mina fina vänner...
Det har hänt så mycket det sista halvåret. Ifrånglidande, flytter, missförstånd, bråk, tråkiga grejer, eländiga saker som gör mig så ledsen. Och saknaden att inte ha er nära då är sjukt jobbig!!
Jag kommer snart ner , mest susar förbi, men då ska jag passa på att stjäla massa kramar :D

Blir en dag till att minnas, minnas hur underbar min sista sommar i Karlshamn var. Lyssna på musiken vi delade & sjöng & grät & dansade till. titta på bilder från galna fester ..tillsammans...



Ta hand om varandra!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0