Hallao kaaah!

Hemkommen från jobbet...
Det har gått förvånansvärt bra.. Stessig dag & mycket & göra, men jag har bitit ihop & haltat runt.
Ont har jag & trött är jag, men det var skönt att få jobba igen & träffa mina underbara kollegor =)
Det blir en lugn helg, ska bara mysa & jobba..
Nästa helg tar jag en snabbvisit i Karlshamn, får ta lite snabbfikor :)
Ska hämta upp min lilla Beethoven,Betis,Betfis,Demonicus också, kär katt har många namn <3
Så idag har jag inhandlat en massa kattmat & grejer, kändes så roligt,,, *längtar*

Pappa ringde nyss också. han är så söt, skulle hjälpa honom att ladda ner utorrent... gick väl sådär. han är sämre på datorer än vad jag är haha...

Nehe nu ska jag städa undan lite här när jag fortfarande orkar,,, sen blir det film...
Kvällens film: Nine



Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0