Helg!

Underbart med fri helg :D

Sov läääänge i går,,, sen tog jag bussen till Tvedestrand, där Ole & May hämtade mig. Vidare till marknad :) Missade ju både elfte maj & östersjöfestivalen så det var kul att gå & strosa & kika på alla fina/gräsliga saker i alla stånd.

Åkte vidare ut till Sandøya, där jag fick god kycklingwok till middag :D
Sen tog jag & May en varsin vinare & begav oss ner till Linn & ragnvald.
De har btw övertagit en 1 och ett halvt år gammal schäferhane - Rudi. Massa kel & gos med den, riktigt fin!
Blev inte så länge hos L&R, vinet satte sig i sömnskallen & jag joinade Ole i soffan & såg på Wolwerine & åt godis istället...

Inatt har jag känt av ryggen & vart uppe halva natten & vankat av & an som en gammal kärring, så sov bort halva dagen istället & vaknade kl 12!!

Suttit ute i solen & fått fräknar, helt underbart!
Nu väntar vi bara på att Anne - Lill ska komma ut så vi kan äta rotmos.

Härliga härliga helg, jag vill inte jobba i morgon!!

Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0