K-town!

Packar...

I morgon drar jag söderut mot svealand & Karlshamn...
Ska möta upp Johanna i Göteborg & åka med henne vidare ner till K-town, kommer att bli en riktigt trevlig roadtrip känner jag på mig :)

Har fixat & donat här hemma också. Fixat plats till Betis "toalett" & bestämt var hans matplats ska vara, tagit bort lite saker som han kommer att vilja sätta klorna i :) Tänkt på älsklingen hela veckan med ett leende på läpparna :)



Funderar starkt på att göra en "Johanna"...
Nils på jobbet lovade mig löneförhöjning om jag tatuerade in "Nild är världs" någonstans på kroppen,,, det frestar hehe..


En extra tanke till E, idag skulle du fyllt 22. Jag tänker på dig & jag hoppas innerligt att du har det bra nu...


Nehe nu ska jag bege mig iväg & panta buuookar...

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0