Kiropraktorn

Hemkommen från kiropraktorn...

Fick reda på att jag hade en inflammation i ischiasnerven...
kiropraktorn var en kvinna i 30 års åldern som jag genast fann tonen med =)

har aldrig vart där förr så jag var faktiskt lite nervös.
Hon tryckte, pressade & knölade & jag skrek & svettades av smärta...
Jag var tydligen lika stel som om jag hade en pinne i röven haha.
Men efter ett par knäck & efter att ha löst upp ett x antal knutor så kändes det riktigt bra.
Jag kan gå rakt igen utan att det smärtar utav helvete.

Sitter i soffan & gör lite övningar & i morgon ska jag försöka jobba igen. Jag klarar inte av att bara ligga hemma. jag dör av tristess!!

Ska dit 4 ggr till, sen ska det nästan vara helt bra igen.
Nu är jag glaaaaaaaaaaad :)



ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0