Satans regler!

Äntligen ledig efter 1 veckas jobb med ryggvärk.
Självklart kunde jag inte sova inatt. Somnade väl inte förrän kl 4 :/

Åkte bort till Stoa idag för att skaffa mig ett nytt abonnemang. Union heter det. Där jag ringer lika billigt till Sverige som i Norge. Perfekt ju!
Tji fick jag när jag kommer till Elkjöp och de inte ens har det abonnemanget & till råga på allt så får jag inte skaffa något abonnemang eftersom jag inte har bott i Norge i 2 år.
Så jag försöker få tag i pappsen, men självklart så har han åkt offshore i 2 veckor.
Mitt svenska abonnemang gick ut igår så nu får jag vackert sitta här med ett kontantkort.
Har inte haft kontantkort på iaf 8 år, kan bli dyrt hehe.
Så vänner bli inte arga om jag inte ringer eller skickar sms på ett tag, ni får helt enkelt ringa mig ett tag ;)

Nu ska jag bege mig till världens bästa Rebecca & petter & kolal in deras nya hus & se om man kanske kan få köpa sig en ny lur lite billigt :)



Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0