Trött!

Idag är jag ledig..

men det gynnar ju ingen när man är så trött som jag är idag. Ömsom sol ömsom blåst & regn är inte bra för mitt sinne.
Jag är otroligt känslig för väderomställningar, och jag hatar det!

Är inte i speciellt bra form idag heller, kroppen värker...
Var nerom posten & hämtade 2 nya böcker av Peter James: "vackert lik" och "Långt ifrån död", så ska nog tillägna dagen i böckerna & filmernas förlovade värld. Det är okej va?

Hittade förresten en marulks baby bland de frusna räkorna igår på jobbet.
Se så söt den är, svårt att tro att den ska bli en av världens fulaste fiskar när den blir vuxen & då pratar jag om utseendet ;)



Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0