Trams!

För en dag...

Idag har jag vart trött, övertrött på jobbet.
Jobbat 7-15 & mest gått omkring & flamsat...

Försökt förstå mig på min nya tele.. Köpte en samsung ultra touch av rebecca igår... Emelie & touch är ingen bra kombo, tog mig 5 minuter att skicka ett sms. Som de har skrattat åt mig, men jag erkänner jag är fan värdelös på tekniska prylar!

Kom hem & somnade som en stock. Drömde knasiga drömmar. Om en galen kund som bröt armen av mig och att pappa var advokat med spaceiga solbrillor & rockabilly frisyr... Drömmer alltid en massa knas om jag somnar på dagarna, vad beror det på liksom?

Idag har jag nästan känt mig norsk. det blev fiskekaker, potatis & sås till middag. Fick en sån craving efter potatis, var skitlängsen jag åt det. Så satans gott med kolhydrater :P

Nehe nu ska jag se på Hemlighuset med Stefan&Krister & tänka på Malin :P
" Hälsa Billy Butt det svinet att han ska ge fasen i Ludvig Olssons kalasbyxor, för dom ska jaog ha!"


Btw: "vet ni varför Mette-marit inte röker?
Hon är trött på att suga prince"

Så kass att den blir bra haha

Ta hand om varandra!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0