ZzzzzzzzzzZz

Landat i soffan...
... Nyduschad med en fräsch doft av citrusfrukt...

För en dag!!
Jag är helt slut hela jag...
Jobbat 12-20 + En fredag med fullt av folk... Jag & en till själva från klockan 15 i delikatessen.. Det har vart stress stress stress,,, massa & då menar jag massa att göra & en alldeles för jävligt värkande rygg.
Måste gnälla av mig nånstans & vad är då inte bättre än i sin alldleles egna blogg ;)

I morgon jobbar jag från 11-20, så bir ingen rolig helg för mig... tror jag drar till Oslo nästa helg :D

Funderar starkt på en kopp värmande te & 1 eller 2 bitar mörk choklad ;) Hämta ut täcke & kudde från sovrummet... tända lite ljus, bädda ner sig i soffan & titta lite på idol...

ja , jo jag tror jag gör det.... nu....

Ta hand om varandra!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0