1a April

Jaha då var det 1a April, den ultimata "lura röven av folk dagen"
Jag gick in för att inte tro ett skit på någonting...
Kommer till jobbet & det första jag gör är att gå på chefens påhitt!!


Översättning:
Hej allihopa. På grund av höga utgifter på kaffemaskinen  och kantinmat har Meny beslutat att alla måste betala en egen andel för detta. 250 kr per månad. Ber er som vill fortsätta med kaffe etc att signera detta pappret så att vi får en översikt.
De som inte signerar och ändå tar sig del av härligheterna , kommer vi att dra dubbla summan av .
Avtalet kommer att träda i kraft 1/5-2011
Hälsningar:....

Jag bara: jaha det börjar bli som i Sverige och signerar lite småsurt. Så fort gick det att bli lurad.
Men jag är nog inte den enda :)

Nehe nu blir det soffhäng & rysare :)

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Justinragna

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-05-12 @ 10:29:54
URL: http://justinragna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0